Pentru ca sistemele de detecţie şi avertizare la incendiu să funcţioneze la parametrii proiectaţi ele trebuie verificate periodic de o firmă specializată şi avizată în acest domeniu. Serviciul si mentenanţa au ca scop functionarea optima a sistemelor montate prin intretinere preventiva, predictiva si corectiva. În cazul constatării unor deficienţe sau funcţionări anormale ale sistemelor se anunţă imediat firma specializată care va interveni pentru reparaţie şi repunerea sistemelor la parametrii proiectaţi.
Unul din avantajele intretinerii continue a echipamentelor de catre personal calificat il constituie reducerea frecventei incidentelor, prin atenuarea efectelor uzurii echipamentelor. Un alt avantaj este evitarea disconfortului creat de situatii limita si cautari de moment a unui prestator de servicii in intretinerea unor astfel de echipamente.
Service-ul si mentenanta fac parte din gama de servicii integrate si solutii la cheie oferite de Roel Systems. Un contract de service şi mentenanţă vă asigură verificarea periodică a sistemelor dumneavoastră de securitate, tratarea cu prioritate a sesizării dumneavoastra, precum şi tarife preferenţiale.
Conform legislatiei in vigoare, toti beneficiarii de sisteme de detectie si alarmare la incendiu au obligatia de a incheia un contract de mentenanta cu o societate specializata si avizata in lucrari de intretinere in sisteme de detectie incendiu si efractie.
Administratorul sau conducatorul institutiei, dupa caz, are urmatoarele obligatii principale:
l) sa asigure utilizarea, verificarea, intretinerea si repararea mijloacelor de aparare impotriva
incendiilor cu personal atestat, conform instructiunilor furnizate de proiectant;
Art. 21. – Utilizatorul are urmatoarele obligatii principale:
b) sa intretina si sa foloseasca in scopul pentru care au fost realizate, dotarile pentru apararea impotriva incendiilor, puse la dispozitie de administrator, conducatorul institutiei, proprietar, producator sau importator.
Proiectele noastre Cerere oferta